سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوئیچ سیسکو مدل WS-C2960S-24PS-L

سوئیچ سیسکو مدل WS-C2960S-24PS-L از جمله دستگاه های پرفروش بازار در حوزه تجهیزات شبکه ای می باشد. این دستگاه برای استفاده های متعددی کاربرد دارد که از جمله مشهورترین موارد استفاده آنها اتصال تعداد زیادی دوربین مدار بسته می باشد. از این سوئیچ در شرکت های کوچک و بزرگ همچون دانشگاه ها و اداره جات استفاده می شود.

نگاهی به پنل جلویی WS-C2960S

در قسمت جلویی سوئیچ سیسکو WS-C2960S-24PS-L در سمت چپ چراغ های ال ای دی را می توان مشاهده کرد که در پایین آن دکمه مود وجود دارد. در سمت راست این ها 24 پورت اترنت، 4 اسلات ماژول SFP، پورت مدیریت اترنت، پورت کنسول rj45، پورت usb و پورت USB Type A موجود است.

نگاهی به پنل پشتی WS-C2960S

اگر نگاهی به قسمت پشتی سوئیچ WS-C2960S-24PS-L بیندازیم می بینیم که در سمت چپ این دستگاه ماژول Stack است که به صورت اختیاری قرار گرفته و در صورت استفاده از آن می توان آن را راه اندازی کرد. در سمت راست این ماژول محفظه فن دیده می‌ شود که جهت خنک کردن این سوئیچ کاربرد زیادی دارد. در سمت راست این ها می توانیم کانکتور RPS و کانکتور AC Power را مشاهده کرد که جهت اتصال این دستگاه به برق شهری می باشد.

ویژگی های برجسته سوئیچ های سری WS-C2960S

سوئیچ های سیسکو C2960S ویژگی های زیاد و کارآمدی دارند. این سوئیچ ها از 24 یا 48 پورت گیگابایت اترنت برخوردار هستند. همچنین دارای اسلات های 1G (Small-Form Factor Pluggable) SFP می باشند. از قابلیت های Cisco FlexStack stacking این است که از 20 گیگابیت در ثانیه ظرفیت استک برخوردار هستند. استاندارد IEEE 802.3at سازگار با +PoE تا حداکثر 30W پاور در هر پورت از دیگر ویژگی های مثبت این سوئیچ ها به شمار می رود.

از ویژگی های دیگر این دستگاه ها می توان به دارا بودن رابط USB اشاره کرد که از آن جهت مدیریت و انتقال داده ها استفاده می شود. سوئیچ های سیسکو سری C2960S از ابزار عملیات هوشمند Smart Operations برخوردار هستند که جهت استقرار ساده و کاهش هزینه های مدیریت شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. سوئیچ سیسکو مدل WS-C2960S-24PS-L از این سری سوئیچ ها می باشد.